0

Set soalan exam 1

1.Bekas kekasih saya adalah :
~ bekas kekasih saye adalah mangkuk ayun!

2.Saya sedang mendengar :
~ suare mak kate 'hapak nye bilik ni' hehe....tp yg penting bukan bilik saye ok!!

3.Mungkin saya patut
~ tak buat benda ni...cari koje weh!! abehkan boreh jo dok umah ni...
~ cari kerja secara serius
~ tgkatkan keyakinan + prestasi diri

4.Saya suka :
~ online ^_^
~ gayot pokok tepon
~ baca belog + buku
~ mamam

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~ adalah penghibur hati ini saat suka duka...
~ yg ingat diri ini dikala suka duka



6.Saya tak paham :
~ kenapa saye ni pemalu sgt....y? y? yyyyyyyy??  sbb saye kurang keyakinan diri kot.... :(
~ kenapa orang perlu merokok!! bencinye dgn asap rokok!

7.Saya kehilangan :
~ sedikit demi sedikit...duit yg mmg dah sedikit ini....itulah perkara yg sadis sbg penganggur terhormat...

8.Ramai yang berkata :
~ saye sombong/garang...dah riak muke mmg lagu ni, nak buat lagu mana lg....

9.Makna nama saya :
~ Noor - cahaya (ni tak pasti sbb ejaan dia 'noor' kan)
~ Asikin - pisau (ni yg dpt tahu dr buku bahasa arab mase skolah agama dolu....tak tahu la betol ke tak)

10.Cinta itu adalah:
~ indah jika pencinta itu setia, jujur, dan serasi. ^_^ ahaks!
~ menyakitkan jika pencinta itu mcm mangkuk ayun!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~ kerja keras mencari rezeki mengumpul duit untuk kawen dgn saye...hekhek...
~ menjawab soalan-soalan ttg dirinya iaitu saye!

12.Saya akan cuba :
~ sedaya upaya meningkatkan prestasi hidup
~ sedaya upaya turunkan berat badan ini...hohoo... (sedaya upaya kerr?? kuat mkn jer..)

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~ kekal hingga ke akhir hayat dan InsyaAllah sehingga ke syurga ^_^

14.Telefon bimbit saya :
~ N81 8GB (sanggup beli walaupun sengkek...agak menyesal di kemudian hari...hukhuk)
~ W200i (bg mak pakai...baik tak saye?? hehe)

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~ amik tepon, offkan semua alarm...pastu berangan sat (kalo sempat la..hehe)

16.Saya paling meluat apabila :
~ lelaki pasang ayat manis....padahal dah ade aweks/bini
~ teringat peristiwa dgn mangkuk ayun tu!!
~ duduk dekat dgn perokok...lagi2 jalan belakang perokok...abeh hidung aku jadik vacuum sedut asap pembunuh tu!

17.Pesta/Parti adalah :
~ seronok sbb dpt jumpe kwn2...bleh gosip2...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~ kucin'
~ hamster!
~ teddy bear!! (kira binatang ke tu ek?)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~ umur masa skolah rendah + menengah (kurang tekanan perasaan)
~ umur dikala menghampiri saat bahagia ^_^

20.Hari ini :
~ online
~ tolong mak masak
~ tgk tv ......

21.Malam ini saya akan :
~ tgk tv n tidooooo...krohhh...krohh...

22.Esok pula saya akan :
~ tak tau lg....mgkin same mcm hari ni....bosan nye.....

23.Saya betul2 inginkan :
~ PEKERJAAN!! tp lepas settle kenduri abg la....
~ duit untuk sara diri sendiri (tak nak susahkan mak lg...sobsobsob)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~ saye terperasan sebentar...haha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~ dua2 tak best sbb nanti duit abes....hehe

26.Makanan Barat atau Jepun :
~ mknn barat bleh la...mknn jepon kureng la...

27.Bilik yang terang atau gelap :
~ gelap....i likeeee!!

28.Makanan segera adalah :
~ lazat sehingga menjilat ibu jari...tp tidak sihat...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~ kate kat mak 'ape mak?' bile mak kate spt yg di no. 2..

30.Siapa yang anda nak Tag?
~ tak de sape2...malaz la...

0 pendapat:

Back to Top