2

Kan ku pastikan sejarah tidak berulang lagi!

Sejarah yang pahit itu akan aku usahakan supaya tidak akan berulang lagi. Aku tidak mahu dianggap tidak setia oleh si dia. Dan aku tahu engkau pun tidak akan membuat aku mengulangi kesilapan itu. Biarlah sejarah itu dijadikan pengajaran. Walau pun aku sangat mahu seperti dulu kala. Tapi itu tidak boleh berlaku. Aku mohon semoga engkau ubahlah cara melayan aku. Jangan seperti dulu. Kerana aku sudah memilih dirinya. Dan engkau juga sudah memilih seseorang bukan? Aku sangat mencintai dirinya. Memang aku sayangkan engkau, tapi hanya sebagai kawan. Seperti kawan-kawan yang lain. Dan aku tahu engkau juga sayang kepada aku seperti kawan-kawan engkau yang lain bukan? Jodoh pertemuan ditangan Allah S.W.T.. Aku redha atas segala ketentuannya ke atas diriku.

Aku berdoa semoga engkau bahagia dengannya. Dan aku juga berharap kebahagiaan sentiasa bersama dengan kami. Amin.

2 pendapat:

Anonymous said...

apa yg berlaku diwaktu ini

IkinG said...

sape ni ek?

Back to Top