0

Izinkan ku pergi......




Izinkan ku pergi…

Daripada kehidupanmu…
Agar dapat hentikan tangisan…
Akibat kesengsaraan menunggumu…

Maafkan aku…
Kerna telah berhenti…
Menunggu kata putus darimu…
Itu adalah kerna…
Aku telah berhenti berharap…

Hatiku jua…
Telah terlalu perit…
Menerima layanan yang…
Sungguh ‘istimewa’ darimu…

Ku berdoa…
Semoga dirimu…
Dikurniakan seorang teman…
Untuk memberi sepenuh kebahagiaan …
Yang engkau harapkan…

Aku tahu…
Engkau terlalu kecewa…
Dengan ketidakpercayaanku...
Dengan perubahan sikapku…
Maafkan aku…
Hanya itu yang mampu aku ucapkan…

Tapi jangan lupa…
Aku jua punya perasaan…
Dan hati untuk dibaja…
Dengan kasih sayang…
Agar aku punya semangat…
Untuk meneruskan kehidupan…

Detik semalam…
Itu amat mengecewakan…
Maka…
Aku terpaksa putuskan…
Untuk berhenti menghitung hari…
Supaya aku berhenti memperbodohkan diri…

Cintaku…
Pudar…
Akhirnya…
Seperti yang kau harapkan…
Selamat tinggal kasih...





0 pendapat:

Back to Top