0

Harapan kian musnah...

Hari berlalu begitu pantas...Tup tup dah bulan Oktober...Bulan kelahiran aku...Ntah beliau ingat ke tidak...=( Dan hari yang pernah dirancang dulu pun semakin hampir...Sangat sedih bila dikenangkan kembali kerana hari itu hampir mustahil untuk berlaku...Kalau hari itu berlaku seperti yang pernah dirancang...Akulah orang paling bersyukur...=) Tapi apa pun...Itu hanya perancangan manusia yang hanya Allah S.W.T yang mampu menukar hari itu menjadi realiti...Aku redha dengan ketentuanMu...Aku insan biasa yang telah membuat kesilapan yang tidak mungkin akan dapat kembalikan apa yang telah berkecai...Aku cuma mampu berharap dari jauh untuk menjadi insan bertuah yang terpilih...Aku sesungguhnya merindui saat dulu yang tidak mungkin akan berulang kembali...Aku telah menghancurkan hatinya yang telah aku curi dulu...Aku cuma mahu diberi peluang untuk mengubati hatinya kembali...Tapi jika kau tidak mampu untuk memberi peluang itu kepadaku...Aku mohon, kau pulangkanlah hatiku yang telah kau curi suatu masa dulu...Agar aku dapat meneruskan kehidupan dengan lebih tenang dan bersemangat...



Hatimu yang aku curi suatu masa dulu telah ku hancurkan...Maafkan aku...

Aku telah buat kesilapan besar, aku tidak sempurna...Tapi aku akan berusaha untuk berubah seperti yang kau impikan...


Jika kau tidak mencintaiku lagi, pulangkan hatiku yang kau curi dulu untuk diberikan kepada mampu mencintaiku....

0 pendapat:

Back to Top