0

Jawab suke2...lalalala....

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
- makang

2. 2 jam yang lalu?
- baca belog kut~~

3. Minggu lepas?
- duduk rumah sajer + g UKM tulun junior pasai tesis..



4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
a) Yakinlah aku menjemputmu - Kangen band
b) Angel - Shaggy
c) Sandaran hati - Letto

5. 3 binatang yang anda tak suka? (tapi tak benci)
a) Lalat (sebab dia slalu hinggap kat aku walaupun aku tak busyuk..hehe)
b) Semut (sebab suka masuk dalam makanan)
c) Nyamuk (sebab dia gatal!!)

6. 5 fakta tentang anda?
a) sedang mencari kerja~~lalala....
b) kuat berpeluh...tak suke tak suke!!
c) suka biru, hitam
d) kuat berangan
e) kuat bergayut

7. Tahun depan mungkin anda?
- kahwin! Aminn...

8. Saya tak reti sgt...
- masak...hehe...

9. Saya pandai …
- makan! tidur!

10. Kawan saya…
- pelengkap hidup saye!

11. Saya ada…
- terlalu banyak masa....sampai dah tak tau nak buat ape...keje pun susah nak dapat....huhu....

12. Saya seorang yg sgt ganas...
- apabila ada orang ganas dengan saye mungkin ?

13. Adik saya…
- saye adalah adik....

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
a) chentaku...
b) belogs
c) rumahku syurgaku...

15. Bilakah pertama kali bercinta?
- 2010 minus 3

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
- tak pasti la pulaks...

17. Saya rindu…
- chentaku dan anak2 buah dan anak2 asuhan dolu2...

18. Saya tak sabar…
- nak dapat kerja...nak kumpul duit...nak kawennn...lalalala.....

19. 5 laman yang anda selalu layari?
a) yahoomail
b) facebook
c) blogger
d) mudah
e) google (untuk cari info)

20. Anda mahu tag?
- tag kat blog ni aku tak tau la lagu mana....heee....

0 pendapat:

Back to Top