0

balasan panjang lebar untuk pesanan ringkasmu

semalam...
pesanan mu yang tidak ku duga tiba...
dan kelmarin ku bermimpi kita bersua...
terkedu ku seketika...
ini jawapannya...
harap kau baca...
kerna aku ketiadaan kredit untuk membalas terus kepadamu...
dan juga tiada kekuatan yang utuh...
untuk berbicara denganmu secara terus...
blog ini sebagai medium aku membalas pesananmu...

TAHNIAH darimu...
itu terlalu awal untuk diucapkan kerana ucapan yang kau beri itu belum berlaku..terima kasih atas ucapan itu, akan aku bawa untuk masa hadapan pabila ku sudah di jemput seseorang...
TAHNIAH JUGA BUATMU DAN SI DIA....

MINTA MAAF darimu...
usah risau...kau tidak melakukan apa-apa kesalahan bukan? semua yang berlaku adalah salah aku belaka...kau hanya melakukan apa yang bisa buat kau bahagia...walau tanpa rela, aku redha...
kau berhak melakukan yang terbaik untuk diri kau sendiri...
AKU MINTA MAAF ATAS SEGALA KESALAHANKU TERHADAPMU...

TERIMA KASIH darimu... .
terima kasih dariku jua kerana masih mengingati jasaku walau ku tidak minta kau ingat semua itu...aku beri bantuan kerna ku sayang kau dan ingin melihat kesenangan dalam kehidupan kau...kini ku tidak diperlukan lagi kan?
TERIMA KASIH UNTUK MU JUA KERANA SUDI MEMBANTU KU SAAT DULU...

KAU PASTI AKU TAKKAN MENUNGGUMU LAGI?
kalau kau sendiri sudah pasti, anggaplah begitu...kerna aku sendiri belum pasti...dan ayatmu itu mungkin membawa maksud bahawa kau sudah tidak mahu ku menunggumu...aku pasrah....
YANG PASTINYA, AKU SEDANG MENUNGGU SESEORANG YANG TELAH DIJODOHKAN ALLAH UNTUKKU...MUNGKIN KAU, DIA, ATAU MUNGKIN AKU TIDAK SEMPAT MENEMUI BELIAU...

SEMOGA BAHAGIA DUNIA DAN AKHIRAT...
terima kasih...
SEMOGA KAU BAHAGIA DUNIA DAN AKHIRAT JUGA...AMINNN...

Ya Allah Ya Rabbi...Kau temukan aku dengan jodoh pilihanmu dengan segera agar aku tidak terus menunggu dan menunggu...Aminnn....

0 pendapat:

Back to Top