0

Mission Impossible almost complete... =)

Misi yang agak mustahil untuk dilakukan sudah dapat aku lakukan dengan begitu lancar sekali. Dengan bantuan henpon yang tiada kredit..hehe. Henpon canggil tapi tak de kredit memang agak menyedihkan. Tapi itu lah cara terbaik untuk aku menjalankan misi ini. Dan jimat duit tak payah topup. Tahniah kepada diri sendiri. =)

Selamat tinggal pujaan(bekas). Aku perlu buat begini sebab aku layak untuk mencari kebahagiaan untuk diri sendiri. Kalau kau rasa kau tak dapat bahagiakan aku, walau hanya sebagai kawan, aku mohon supaya kau beredar dari hidup aku. Memang memutuskan silaturrahim tidak dibolehkan tapi aku yakin ini yang terbaik untuk kebahagiaan bersama.

Kau teruskan la dengan agenda kau, dan aku dengan agenda aku. Kau dah cukup menyeksa jiwa aku selama ini. Cukup lah. Aku tak larat lagi. Kau pun bahagia kan dengan kehidupan kau tanpa aku. Jadi, sekarang jelas ini jalan terbaik untuk kita.

Bye!


0 pendapat:

Back to Top